środa, 26 października 2011

karteczki dla najbliższych

Ostatnio zrobiłam dwie karteczki. Dla najbliższych mi osób.
Pierwsza to kartka dla mojej najlepszej przyjaciółki Kasi z okazji urodzin jej synków, a że Kasia jest jeszcze większym maniakiem robótkowym niż ja dlatego kartka wyglądała tak:


Kolejna imieninowa dla przyjaciółki z pracy, z którą tańczymy flamenco i kochamy poznański zespół AF
Poza tym dzisiaj mogłabym zarabiać spaniem na życie.
 Nie lubię takiej pogody, gdzie niebo chce się zwalić na głowę.
Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Kartka jest cudna najpiekniejsza jaka dostałam, bardzo mnie wzruszyła szczególnie w środku :o)) Jesteś najlepszą przyjaciółka na świecie :o****.
    Karteczka z TT tez jest super aha szata bloga rewelka i te kropeczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz Kasiu pozazdrościłam Ci groszków, a poza tym jestem uzależniona od grochów :-). Może wreszcie ta Passionaria ruszy jakoś sensownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blogspot mamo! :)
    zapraszam na mój
    koossa.blogspot.com!
    :)

    OdpowiedzUsuń